Чотирьох духів природи — Зиму, Весну, Літо та Осінь — прикликали врятувати священне дерево лісу від руйнівного полум’я Онібі. Кожен із духів прагне увійти в легенду рятівником спільної домівки — і у такий спосіб отримати почесне звання великого захисника... Але щоб подолати жахливого Онібі, треба діяти рішуче! Садіть вартові дерева, гасіть невблаганні вогні або пробудіть Санкі, лісового стража... Яка тактика виявиться найкращою?
Живий ліс
Ви — дух природи, що прагне врятувати живий ліс і його священне дерево від ненастанних нападів Онібі. Цього можна досягти одним із трьох способів:
- Посадити 12 різних вартових дерев
- Зібрати 12 квіток священного цвіту, щоби пробудити Санкі, лісового стража
- Погасити 12 вогнів, прогнавши Онібі навіки
Кожного ходу ви розігруєте тварин-захисників, що приносять вам ресурси. Ви витрачаєте ресурси на інші дії.
Перебіг гри
Кожен хід складається з трьох фаз:
Фаза тварин-захисників
Протягом цієї фази всі духи природи грають одночасно. Відкривайте і розміщуйте в рядок картки тварин-захисників із вашої особистої колоди, по одній. Цей рядок — ваша лава захисників. Ви будь-якої миті можете припинити розігрувати картки. Проте якщо ви розігруєте третю картку тварини з символом самітника, ви мусите припинити. Третя тварина-самітник закриває вашу лаву захисників.
Фішки осколків
Під час фази тварин ви можете в будь-яку мить скинути свою фішку осколка, щоб виконати одну дію:
- Знищити щойно відкриту картку полум'яного варана. Знищену картку кладіть у відповідну колоду поряд із колом духів.
- Скинути щойно відкриту картку тварини-захисника у свій особистий відбій, незалежно від її типу.
Розігравши осколок, ви можете продовжити відкривати картки або припинити.
Щойно всі духи природи закінчили розігрувати картки в лаву захисників, фаза тварин-захисників закінчується і починається фаза дій.
Фаза дій
Протягом цієї фази всі духи грають по черзі дії :здобути осколок, привабити одну чи більше тварин, погасити вогонь, пройти колом духів, посадити одне вартове дерево. Силу дії визначає кількість відповідних ресурсів на картках тварин у вашій лаві захисників плюс кількість відповідних ресурсів на індивідуальному планшеті.
Якщо у вашій лаві захисників менше трьох символів самітника (не скасованих стадними символами), ви можете виконати 2 різні дії. Якщо у вашій лаві захисників три символи самітника (не скасовані стадними символами ), ви можете виконати лише одну дію. Силу дії визначає кількість відповідних ресурсів на картках тварин у вашій лаві захисників плюс кількість відповідних ресурсів на індивідуальному планшеті. Виконавши свою дію чи дії, передайте хід наступному духу природи за стрілкою годинника. Фаза закінчується, коли зіграли всі духи.
Дії гри:
- Здобути осколок
Візьміть фішку осколка й покладіть її поряд зі своїм планшетом лісу. Осколок можна розіграти в фазу тварин-захисників у будь-який наступний хід.
- Привабити одну чи більше тварин
Візьміть одну чи більше відкритих карток тварин із резерву поряд із планшетом тварин-захисників. Покладіть взяту картку (чи картки) долілиць на верх своєї особистої колоди.
Погасити вогонь
Заберіть із кола духів одну чи більше фішок вогню, чия сумарна сила не перевищує вашу кількість ресурсу води. Ви можете обирати фішки на свій розсуд - головне, щоб їхня спільна сила дорівнювала вашій кількості ресурсу води або була меншою за неї. Забрані фішки вогню покладіть поряд зі своїм планшетом лісу, розвернувши догори боком без цифри.
Пройти колом духів
Пересуньте вашу фігурку духа природи на будь-яку кількість каменів, що дорівнює кількості ваших ресурсу повітря або менше від неї. Якщо попереду стоїть фігурка іншого духа, перестрибніть її і заберіть у цього духа одну фішку перемоги на ваш вибір (з-поміж усіх його чи її фішок — як належних від початку гри, так і забраних у інших духів). Не враховуйте камені, що зайняли інші духи, в загальну дальність мандрівки. Одразу ж виконайте додаткову дію, зазначену на камені, на який прибули. Це додаткова дія — вона може повторювати дії, що ви вже виконали в цей хід, або відрізнятися від них. Для цієї дії ви знову можете використовувати всі наявні ресурси. Зауважте, що для виконання додаткової дії ви мусите просунутися вперед хоча б на один камінь.
Посадити одне вартове дерево
Візьміть із лотка один (і тільки один) тайл вартового дерева, вартість якого не перевищує вашу кількість ресурсу землі. Розмістіть тайл на своєму планшеті лісу — у ділянці поряд із уже посадженим вартовим деревом. Ділянки по діагоналі не вважаються суміжними. Висаджене вартове дерево одразу дає вам постійний ефект.
Прикінцева фаза
1. Онібі нападає на духів!
Якщо посеред кола духів залишаються фішки вогню, складіть їхню силу — це сила Онібі. А тоді кожен дух природи мусить підрахувати свою кількість ресурсу води. Якщо дух має менше ресурсу води ніж сила Онібі — то мусить додати до свого відбою по одній картці полум'яного варана за кожну фішку вогню в колі духів.
2. Онібі нападає на священне дерево!
Додайте стільки фішок вогню силою 2 в центр кола духів, скільки в цей хід було приваблено тварин-захисників 1-го рівня. Додайте стільки фішок вогню силою 3 в центр кола духів, скільки в цей хід було приваблено тварин-захисників 2-го рівня. Додайте стільки фішок вогню силою 4 в центр кола духів, скільки в цей хід було приваблено тварин-захисників 3-го рівня. У колі духів ніколи не може бути більше 7 фішок вогню. Якщо після нападу Онібі в колі духів не виявляється жодних тайлів вогню, додайте туди одну фішку вогню силою 2.
3. Прибувають нові тварини-захисники
Заповніть резерв тварин-захисників, додаючи з відповідних колод у рядки стільки карток, скільки було взято за цей хід.
4. Тварини-захисники спочивають
Кожен дух переміщує усі картки тварин у своїй лаві захисників до особистого відбою.
5. Священне дерево переходить далі
Передайте фішку священного дерева наступному духу природи за стрілкою годинника.
Починається наступний хід.
Кінець гри
Гра завершується наприкінці повністю пройденої фази дій, під час якої котромусь із духів вдалося зібрати:
- 12 різних вартових дерев. Враховуйте дерева на особистому планшеті (включно з початковим тайлом дерева), а також дерева на фішках перемоги (якщо такі маєте)
АБО
- 12 фішок вогню. Підраховуйте кількість фішок (а не силу) і додавайте вогні на фішках перемоги (якщо такі маєте)
АБО
- 12 квіток священного цвіту. Підраховуйте видимі квітки на лаві захисників, на особистому планшеті і на фішках перемоги (якщо такі маєте)
Перемагає дух природи, що першим чи першою збирає потрібну кількість. Якщо в кінці фази дій переможну умову виконують кілька духів, підрахуйте суму всіх трьох переможних умов — перемагає той чи та, чия сума вища.