Важливо!  При отриманні замовлення, обов'язково перевіряйте цілісність пакування та вмісту посилки безпосередньо у самому відділені. Кожна посилка застрахована на повну вартість вмісту відправлення. З моменту передачі відправлень (приймання їх по кількості, якості пакування та іншим параметрам згідно укладеного договору) представникам логістичної компанії, повну відповідальність за їх збереження, комплектність і цілісність несе логістична компанія. Признаками пошкоджень з вини логістичної компанії можуть бути зовнішні пошкодження пакування або сліди розпакування посилки. У разі виявлення пошкоджень і дефектів товару поява яких була спричинена під час транспортування з вини логістичної компанії, обов'язково повідомите про це представника «Нової Пошти» або відповідної поштової служби і складіть та підпишіть відповідний акт пошкодження.   В такому випадку ми зможемо наполягати на відшкодуванні збитків заподіяних з вини логістичної компанії, а покупцеві організувати заміну товару. В іншому випадку претензії, пов'язані з пошкодженнями, не приймаються.

       

Згідно закону України "Про захист споживачів", Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень

  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (не знята захисна плівка)

  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Товар належної якості

Поверненню чи обміну підлягає товар належної якості, якщо він не використовувався за призначенням і повністю збережено його товарний вигляд (не порушена плівка на упаковці) та комплектність.

У разі повернення товару належної якості усі витрати щодо доставки товару до продавця сплачує покупець.

 

Для повернення коштів за товар, вам необхідно:

1. Написати нам на електронну поштову скриньку info@spielew.com.ua  в довільній формі запит на повернення коштів.

2. Заповнити заявку на повернення (шаблон заявки ми надішлимо зворотнім листом на ваш запит) 

3. Відправити нам скан-копію або фото заявки, разом із копією фіскального чека, листом на адресу info@spielew.com.ua

4. Ми перевіряємо надіслану вами інформацію та відправляємо підтвердження на електорнну адресу з якої робився запит на повернення.

5. Ви повертаєте нам товар за тією самою адресою та реквізитами з яких ми вам відправляли ваше замовлення. Важливо! Упосилку необхідно покласти підписаний і заповнений оригінал заявки.

6. Ми отримуємо товар, пересвідчуємося що: 

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень

  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (не знята захисна плівка)

  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

7. Повертаємо вам кошти. 

 

Важливо! Для повернення товару ви можете скористатись безкоштоною послугою від Нової Пошти - "Легке повернення". Якщо ви повертаєте товар з категорії документи або посилки до 30 кг протягом 14 днів після його отримання, то доставка за послугою «Легке повернення» - безкоштовна.

 

Легке повернення від Нової Пошти

- Послугу «Легке повернення» може замовити Покупець у мобільному
застосунку або в онлайн-кабінеті на сайті Нової пошти

- Повернення товару потрібно погодити з продавцем

- Товар повинен бути запакований

- Нова пошта не регулює фінансові відносини між покупцем та продавцем

Як скористатись послугою:

1. Увійдіть до розділу «Мої відправлення» та виберіть отриману посилку, яку потрібно повернути

2. У рядку «Керувати посилкою» виберіть послугу «Легке повернення»

3. Зазначте причину повернення товару із запропонованого переліку

4. За створеною накладною відправте посилку продавцю

5. Слідкуєте за статусом відправлення в мобільному додатку

 

Товар неналежної якості

У разі, якщо після відкриття нового примірника (плівкова упаковка\пломби не були порушені) було виявлено виробничий брак - пошкодження чи дефекти окремих компонентів, питання щодо неповноти комплектації (комплектність визначається описом виробу на коробці або в інструкції\правилах), ми організуємо заміну або ж надішлемо відсутній компонент в строки, що залежать від наявності та доступності компоненту (до 1 місяця).

Кроки, які обов'язково потрібно виконати для подання рекламації:

1. Зробіть фото: 
дефекту - це допоможе нам краще зрозуміти проблему і знайти найбільш вдале рішення. Якщо не вистачає якогось компонента, найкраще - відмітити його на фото правил, достатньо сторінки, на якій розписано комплектність гри.

2. Напишіть нам: 
електронного листа на пошту info@spielew.com.ua: текст в довільній формі, має містити інформацію - назву гри, де і коли було придбано примірник, детальний опис проблеми, ваші контактні дані (ПІП, мобільний номер телефону), а також дані для відправки Новою поштою чи Укрпоштою (місто, номер відділення Нової пошти \ індекс, місто, адресу), обов'язково доєднайте зображення.

3. Чекайте на відповідь: 
ми зв'яжемося з вами у найкоротші строки, щоб обговорити подальші кроки та запропонувати вам можливі варіанти вирішення питання (заміна чи відправка відсутніх компонентів, строки тощо).

У разі повернення товару неналежної якості\відправки компонентів витрати щодо доставки посилки до клієнта здійснюються за рахунок продавця.

 

Увага! До вказаних вище дефектів НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ пошкодження, поява яких була спричинена під час транспортування з вини логістичної компанії.

 

Отож, не забувайте ретельно перевіряти посилки при отриманні на відділенні Нової пошти\Укрпошти, аби все було ціле, неушкоджене та збережено вміст і комплектність відправлення.