Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння
0
Мій кошик

Настільна гра Прадавній жах (Eldritch Horror)

Артикул GKCH104EH
В наявності

Прадавній жах

Це кооперативна гра в жанрі детективу й жахів за мотивами творів Г. Ф. Лавкрафта. Світу загрожує пробудження одного зі Стародавніх — неймовірно сильних істот, що населяли всесвіт ще до початку часів. Гравці виступають у ролі дослідників, що намагаються розгадати моторошні таємниці, захистити людство від немислимих жахів і врешті-решт вигнати Стародавнього з цього світу. На дослідників чекають смертельні загрози й катастрофи по всьому світу. Це ворота, шо породжують монстрів і можуть пробудити Стародавнього. Також це карти чуток, які перешкоджають дослідникам і можуть призвести до передчасного кінця гри. Якщо дослідники не досягнуть своєї мети, Стародавній пробудиться, а людство буде приречене.

Перебіг гри

Партія у «Прадавній жах» триває упродовж серії раундів. Кожен раунд складається з трьох фаз, які розігрують у такому порядку:

1. Фаза дій. Дослідники переміщуються ігровим полем і готуються до майбутніх викликів.

2. Фаза зустрічей. Дослідники б’ються з монстрами або розігрують зустріч у своїй локації.

3. Фаза міту. Головний дослідник грає одну карту міту. Ця карта може підвищити приреченість, додати на поле ворота або створити інші проблеми, які доведеться розв’язувати дослідникам. Наприкінці кожної фази міту головний дослідник може передати жетон головного дослідника будь-якому іншому гравцеві. Після цього починається новий раунд з фази дій. Гра триває, доки гравці не виграють або не програють. 

Фаза 1. Фаза дій

Під час цієї фази дослідник може виконати до 2 дій. За допомогою дій дослідники переміщуються ігровим полем й отримують корисні карти й жетони (наприклад, активи або квитки). Цю фазу розпочинає головний дослідник, виконуючи будьякі дві дії. Потім дві дії виконує дослідник ліворуч від нього і т. д. Так триває, поки свої дії не виконають усі дослідники. У цій фазі дослідникам доступні такі дії:

- подорож

Дослідник переміщує свою фішку в будь-яку сусідню локацію. Після переміщення дослідник може витратити будь-яку кількість квитків, щоб переміститися на одну додаткову локацію за кожен витрачений квиток. Квитки на поїзд дозволяють подорожувати лише поїздом, квитки на корабель — лише кораблем. 

- відпочинок

Дослідник відновлює 1 здоров’я та 1 розум

- обмін

Дослідник може обмінюватися майном (активами, артефактами, доказами, заклинаннями та квитками) з іншим дослідником у тій самій локації.

-  приготування до подорожі

Якщо дослідник перебуває в місті, він отримує один квиток на свій вибір. Дослідник може отримати квиток на поїзд, якщо до його локації веде принаймні одна залізнична колія. Аналогічно він може отримати квиток на корабель, якщо до його локації веде принаймні один шлях корабля. Якщо гравець має більше ніж 2 квитки, він повинен залишити собі лише 2 і скинути решту

-  отримання активів

Якщо дослідник перебуває в місті, він може спробувати отримати карти активів з резерву. Для цього він проходить перевірку впливу й отримує з резерву активи на суму, що не перевищує кількість отриманих успіхів. Якщо дослідник не отримує жодної карти, то може скинути з резерву одну будь-яку карту. Виконавши дію отримання активів, дослідник замінює взяті чи скинуті з резерву карти новими картами з колоди активів. Дослідник не може виконати цю дію, якщо в його локації є монстр.

-  дія компонента.

Дослідник може виконати дію, указану на одному з його компонентів (на будь-якій карті чи листі дослідника). Дії компонента завжди передує слово «Дія», виділене грубим шрифтом.

Фаза 2. Фаза зустрічей

У фазі зустрічей кожен дослідник розігрує одну зустріч. Зазвичай він читає невеликий текст на карті зустрічі, де описано всі позитивні та/або негативні ефекти. Першим зустріч розігрує головний дослідник, потім дослідник ліворуч від нього і т. д. Так триває, доки всі гравці не розіграють по одній зустрічі. Якщо у фазі зустрічей дослідник перебуває в локації з одним або кількома монстрами, він повинен в довільному порядку по черзі розіграти бойову зустріч з кожним монстром у цій локації. Якщо в локації дослідника монстрів немає, він розігрує зустріч у локації або зустріч будь-якого жетона.

Бойові зустрічі

Якщо дослідник перебуває в локації з одним або кількома монстрами, він повинен у довільному порядку по черзі розіграти бойову зустріч з кожним монстром у цій локації. Якщо дослідник розіграв усі бойові зустрічі, а монстрів у його локації не лишилося, він може негайно розіграти іншу зустріч.

Зустрічі в локаціях

Дослідник бере карту зустрічі із зображенням своєї локації (якщо перебуває в одному з дев’яти міст) або з колоди загальних зустрічей. Він застосовує ефект для свого типу або назви локації, потім скидає карту. Якщо дослідник має можливість розіграти різні типи зустрічей, він вибирає, з якої колоди брати зустріч. На ігровому полі під кожною назвою міста вказано найімовірніший ефект на картах зустрічей цього міста.

Зустрічі завдяки жетонам

Упродовж гри в деякі локації ігрового поля викладають жетони. Ці жетони дають дослідникам у таких локаціях додаткові варіанти зустрічей.

- Жетони доказів дозволяють дослідникам розігрувати дослідницькі зустрічі.

- Жетони воріт дозволяють дослідникам розігрувати карти зустрічей в Інших світах.

- Жетон поточної експедиції дозволяє дослідникам розігрувати карти експедиційних зустрічей.

- Жетони чуток дозволяють дослідникам розігрувати зустрічі, указані на карті чуток для цієї локації.

- Фішки переможених дослідників дозволяють іншим дослідникам розігрувати зустрічі, указані на звороті листа переможеного дослідника.

Фаза 3. Фаза міту

У цій фазі головний дослідник відкриває верхню карту з колоди міту й застосовує її ефекти в указаному на карті порядку (зліва направо й згори донизу). На картах міту можуть бути ефекти 7 різних типів:

- Нове передвістя

- Ефект розплати

- Поява воріт

- Прорив монстрів

- Викладіть докази

- Викладіть жетон чуток

-Викладіть жетони Стародавніх

- Застосуйте ефект

Ворота

Жетони воріт — це розломи в тканині реальності. Портали, які ведуть в інші світи, виміри і навіть часи. Це небезпечні аномалії, що можуть призвести до появи в нашому світі смертоносних сил: спершу монстрів, а зрештою Стародавніх. Ворота на полі постійно підвищують приреченість. Щоб завадити цьому (й відтермінувати пробудження Стародавнього), дослідникам доведеться зачиняти ворота, розігруючи зустрічі в Інших світах.

Поява монстрів

Коли після якогось ефекту з’являється монстр, візьміть навмання один жетон монстра з чаші монстрів і розмістіть у потрібній локації. Якщо на жетоні монстра є символ появи, прочитайте текст на звороті й відразу застосуйте вказаний ефект.

Поява доказів

Якщо ефект додає на поле доказ, навмання візьміть один жетон доказу з запасу й розмістіть долілиць у локації, указаній на звороті жетона.

Перемога та поразка

Дослідники перемагають, щойно розгадають три таємниці Стародавнього. Якщо Стародавній пробудився, для перемоги дослідникам також доведеться розгадати його останню таємницю. Дослідники програють, якщо стається щось із цього:

- Жетон приреченості досягає поділки «0» на треку приреченості. Стародавній пробуджується. Умови поразки вказано на звороті листа Стародавнього. 

- Усі дослідники вибувають із гри.

- Текст карти повідомляє, що дослідники програли. Найчастіше цей ефект трапляється на картах чуток.

- Дослідникам треба відкрити карту міту, але колода міту вичерпалася.

 

 

2 394 грн
2 660 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
-5% при реєстрації. Увійти для відображення накопичувальної знижки

Ми не знаємо чи будуть відключення електроенергії, чи ні. Та все-таки краще підготуватись. Тому павербанки заряджені, інвертори та зарядні станції на готові, USB - лампи є. А у нашому магазині  ще й знижки на настільні ігри є. Залишилось придбати декілька цікавих, класних настолок і "До відключень готові".  

До кінця акції
0
дні
00
години
00
хв
00
сек
Характеристики
Аксесуари

Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.

Протектори 41x63 - 2 пачки

Протектори 57.5x89 - 2 пачки

Видавець Geekach
Мова Українська
Текст у грі Мало
Час партії 120 - 240 хвилин
Кількість гравців 1 - 8
Вік 14+
Основний розділ

Кооперативні

Компоненти гри

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

1 ігрове поле
1 довідник
1 книжка правил
12 листів дослідників
4 листи Стародавніх
51 карта міту
36 карт зустрічей у локаціях
32 карти дослідницьких зустрічей
24 карти зустрічей в Інших світах
18 карт експедиційних зустрічей
16 карт таємниць
12 карт особливих зустрічей
40 карт активів
36 карт станів
20 карт заклинань
14 карт артефактів
4 карти-пам’ятки
78 жетонів здоров’я і розуму 43 жетони монстрів
36 жетонів доказів
30 жетонів поліпшення
20 жетонів квитків 20 жетонів Стародавніх
9 жетонів воріт
4 жетони чуток
1 жетон поточної експедиції 1 жетон приреченості
1 жетон передвістя
1 жетон головного дослідника
1 жетон таємниці
4 кубики
12 фішок дослідників з пластиковими підставками

      Новою поштою

      При замовленні від 2000 грн, доставлення до відділення Нової пошти безкоштовне (всі інші витрати оплачує покупець, в тому числі  комісію за переказ коштів у розмірі 2% + 20 грн. при замовлені доставки з післяплатою).

          Укрпоштою

          При замовленні від 1500 грн, доставлення до відділення Укрпошти безкоштовне.

Більше інформації

Онлайн-оплата. 

     Переказ на карту Монобанку. 

Переказ на карту ПриватБанку.

    Оплата частинами від ПриватБанку.

   Оплата готівкою при отримані товару у поштовому відділені (післяплата)

Більше інформації

 

- Весь товар оригінальний, від видавців і надійних постачальників.

- Клієнтам відправляється новий, надійно упакований товар.

- Гарантія цілісності товару.

- Пакуємо товар самостійно, вам не треба додатково сплачувати за пакування в поштовому відділенні.

- Відправлення в день замовлення. Вечірні замовлення відправляються на наступний день.

 

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору