Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння
0
Мій кошик

Настільна гра Дюна: Імперіум (Dune: Imperium)

Артикул GKCH008
В наявності

У всьому відомому Всесвіті немає ціннішого ресурсу, аніжпрянощі меланжу. Їх можна знайти лише на суворій пустельній планеті Арракіс, знаній ще як Дюна. Контроль
 над меланжевими родовищами став головною причиною конфлікту між Великими Домами Імперіуму. У цій боротьбі кожен, хто прагне могутності, шукає союзів і підтримки для збереження своїх позицій. Правлячі радники Ландсрааду. Корпорація ДАПТ
з її ненаситною жагою прибутку. Далекоглядні Сестри Бене Ґессерит. Гільдія Лоцманів з її монополією на міжпросторові подорожі. Незламні воїни пустелі фримени. Навіть сам Імператор не цурається цієї боротьби. За таких умов конфлікт неминучий, а його результат невизначений. Утім одне відомо напевно. Хто контролюватиме видобуток прянощів, контролюватиме Всесвіт…

Дюна. Імперіум

Це колодобудівна гра з розміщенням робітників, створена на основі подій і персонажів як з оригінального літературного циклу «Дюна» від Френка Герберта, Браяна Герберта й Кевіна Дж. Андерсона, так і нового фільму від компанії Legendary Pictures.

Мета

Ви — лідер одного з Великих Домів Ландсрааду. Перемагайте своїх суперників у бою, здобувайте політичний вплив та укладайте союзи з чотирма основними фракціями. Ваші успіхи вимірюватимуться переможними очками. Щоразу, коли ви набираєте чи втрачаєте переможне очко, ви переміщаєте фішку рахунку вгору або вниз на одну поділку на треку очок. Наприкінці раунду, якщо будь-який гравець набрав 10 чи більше переможних очок (або якщо вичерпалася колода карт конфліктів), гра закінчується. Перемагає той, у кого найбільше переможних очок.

Лідери

Кожен лідер володіє двома особливими вміннями. Перше вміння використовується під час гри, як описано в лівій нижній частині карти лідера. Друге вміння зображене праворуч і позначене символом персня з печаткою. Воно активується, коли ви граєте свою карту «Перстень із печаткою» під час одного зі своїх ходів «Відправити агента».

Побудова колоди

Ви починаєте гру з колодою з 10 карт. Кожен суперник має свою колоду з таких самих карт. У колодобудівній грі додавання й вилучання карт з колоди — основний елемент гри. Упродовж кожного раунду ви можете придбати нові карти, щоб додати їх до своєї колоди. За допомогою карт можна виконувати чимало різних дій, тому протягом гри колода й стратегія кожного гравця відрізнятимуться дедалі більше. Щоразу, придбавши нову карту з Ряду Імперіуму чи Фонду, ви повинні спершу покласти її до свого скиду. Також щоразу, коли ви не можете взяти карту, бо ваша колода порожня, ви перетасовуєте свій скид, щоб сформувати нову колоду, а потім добираєте потрібну кількість карт. Є також способи «знищити» карти, вилучивши їх з вашої колоди до кінця гри. Стратегічно вилучаючи слабкі карти зі своєї колоди, ви збільшуєте шанси частіше брати з неї сильніші карти.

Агенти

Ви починаєте гру з двома агентами (і впродовж гри можете отримати третього). Ви відправляєте агентів на локації ігрового поля, іноді збираючи ресурси, іноді сплачуючи ресурси для реалізації своєї стратегії. У грі «Дюна. Імперіум» агенти й карти тісно пов’язані між собою. Ви не можете відправити агента на локацію, не зігравши спершу карту, яка дозволяє це зробити.

Фракції

У грі «Дюна. Імперіум» чотири фракції представляють потужні сили Дюни та інших частин Імперіуму. Збільшення вашого впливу й укладання союзів з однією чи кількома з цих сил — один з ключових шляхів до перемоги в грі. На сторінці 2 у розділі «Знайомство з Імперіумом» ви можете прочитати короткий опис кожної з цих фракцій. Ви починаєте гру, розмістивши свої кубики в самому низу шкал впливу на кожну фракцію.

Залежно від розігруваних вами карт і виконуваних дій, протягом усієї гри ваш вплив на фракцію буде збільшуватися чи зменшуватися. Коли ви відправляєте агента на локацію фракції на ігровому полі, ви збільшуєте свій вплив на цю фракцією і переміщаєте свій кубик на одну поділку догори на відповідній шкалі впливу. Інші ігрові ефекти також можуть переміщати ваш кубик угору (а іноді й униз) по шкалі. Коли ви досягаєте поділки «2» на шкалі впливу на фракцію, ви здобуваєте переможне очко. Якщо опускаєтеся нижче поділки «2» на шкалі впливу, то втрачаєте це переможне очко.

Коли ви досягаєте поділки «4» на шкалі впливу, то отримуєте бонус, вказаний на цій поділці. Якщо ви опускаєтеся нижче поділки «4», то не повинні повертати цей бонус. Ви можете — хоча таке трапляється рідко — отримати той самий бонус знову, якщо ваш кубик на шкалі впливу опуститься нижче, а потім знову підніметься догори.

Перший гравець, який досягає поділки «4» на шкалі впливу на фракцію, також укладає союз із цією фракцією. Гравець бере зі шкали жетон союзу, кладе його до свого запасу й набирає переможне очко, зображене на жетоні союзу. Якщо якийсь гравець досягне вищої поділки на шкалі, ніж його суперник, то він забирає в нього жетон союзу. Цей гравець здобуває переможне очко за жетон, а суперник, відповідно, його втрачає.

Карти інтриг

представляють хитрощі, залаштункові угоди й несподівані повороти. Вони можуть забезпечувати вас водою чи прянощами, збільшувати ваш вплив на фракцію або навіть приносити переможні очки. На кожній карті інтриги вказано, коли її можна зіграти, який ефект вона має та можлива ціна чи умови, які треба виконати для її розіграшу.

Здебільшого ви отримуєте карти інтриг з трьох локацій ігрового поля: «Карфаг», «Змова» й «Таємниці» (якщо на інших картах ви натрапите на символ карти інтриги, то цілком можливо отримати її ще й так). Ви зберігаєте свої карти інтриг, поклавши їх долілиць окремо від своєї колоди.

 

Перебіг гри

Фаза 1. Початок раунду

Кожен раунд починається з відкриття нової верхньої карти з колоди карт конфліктів. Покладіть її горілиць біля колоди конфліктів (поверх будь-яких карт конфліктів з попередніх раундів). Потім кожен гравець бере п’ять карт зі своєї колоди, формуючи руку для раунду.

Фаза 2. Ходи гравців

Починаючи з того, хто має маркер першого гравця, і далі за годинниковою стрілкою, гравці виконують по одному ходу за раз. У свій хід ви можете відправити агента або розкрити карти. Ці типи ходів докладно описані на наступних трьох сторінках. Зазвичай ви виконуватимете ходи, відправляючи агентів, поки вони у вас не закінчаться, а потім виконаєте хід «Розкрити карти». Зверніть увагу, що ходи агентами не обов’язкові; ви можете натомість вирішити розкрити карти, навіть якщо ще маєте агентів, яких можна відправити. Після того як ви виконаєте хід «Розкрити карти», то більше не виконуєте ходів у цій фазі. Ваші суперники можуть далі виконувати свої ходи. Щойно всі гравці виконають свої ходи «Розкрити карти», ця фаза завершується. У цій фазі ви можете зіграти будь-які свої інтригові карти задуму. Це можна зробити як під час відправлення агента, так і під час розкриття карт.

Фаза 3. Бій

Кожен гравець отримує нагороду з карти конфлікту залежно від значення його сили, встановленого на шкалі бою. Гравець з найбільшою кількістю очок сили виграє конфлікт та здобуває найвищу (1-ше місце) нагороду на карті конфлікту. Гравець із другою за величиною кількістю очок сили здобуває другу нагороду. Нагороду за 3-тє місце можна здобути лише граючи вчотирьох. Гравець із силою 0 не здобуває ніякої нагороди. Читайте останню сторінку цих правил, щоб ознайомитися з тлумаченням символів на картах конфлікту. Після того як усі нагороди будуть розподілені, кожен гравець забирає свої загони із Зони конфлікту та кладе їх до свого запасу (але не до свого гарнізону). Розмістіть усі маркери бою на поділці «0» шкали бою.

Фаза 4. Видобуток

У цій фазі на деяких локаціях ігрового поля можуть накопичуватися прянощі. Перевірте кожну з трьох локацій ігрового поля із символом видобутку: «Велика рівнина», «Басейн Гаґґа» й «Імперський басейн». Якщо на локації немає агента, покладіть 1 прянощі із загального запасу на цю локацію (на спеціально відведене для цього місце). Ці прянощі додаються до будь-яких прянощів, що залишилися на цих місцях з попередніх раундів.

Фаза 5. Відкликання

Якщо будь-який гравець набрав 10 чи більше переможних очок на треку очок або якщо колода карт конфлікту вичерпалася, активується кінець гри. Якщо ніхто не переміг, підготуйтеся до наступного раунду:

• поверніть Ментата на його місце в Ландсрааді (якщо Ментата там немає);

• гравці відкликають своїх агентів, повертаючи їх на карти своїх лідерів;

• передайте маркер першого гравця наступному за годинниковою стрілкою гравцеві, а потім почніть новий раунд із фази 1

 

Кінець гри

Передусім ви можете зіграти й застосувати ефекти будь-яких ваших інтригових карт кінця гри. Потім гравця з найбільшою кількістю переможних очок оголошують переможцем. У разі нічиєї переможець серед претендентів визначається за такими показниками у вказаному порядку: кількість прянощів, соляріїв, води й загонів у гарнізоні.

 

2 450 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
-4% при реєстрації. Увійти для відображення накопичувальної знижки
Характеристики
Базова гра

Стратегії

Доповнення

Дюна: Імперіум. Безсмертя

Промокарта Джессіка Арракійська

Аксесуари

Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.

Протектори 63.5x88 - 2 пачки

Протектори 45x68 - 1 пачка

Органайзер Дюна: Імперіум

Видавець Geekach Games
Мова Українська
Текст у грі Мало
Час партії 60-120
Кількість гравців 1-4
Вік 14+
Компоненти гри

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

1 ігрове поле
13 дерев’яних агентів
70+ дерев’яних компонентів гравця
60+ дерев’яних маркерів ресурсів
200+ карт
8 карт лідерів
25 жетонів
2 додаткові аркуші
Правила

      Новою поштою

      При замовленні від 2000 грн, доставлення до відділення Нової пошти безкоштовне (всі інші витрати оплачує покупець, в тому числі  комісію за переказ коштів у розмірі 2% + 20 грн. при замовлені доставки з післяплатою).

          Укрпоштою

          При замовленні від 1500 грн, доставлення до відділення Укрпошти безкоштовне.

Більше інформації

Онлайн-оплата. 

     Переказ на карту Монобанку. 

Переказ на карту ПриватБанку.

    Оплата частинами від ПриватБанку.

   Оплата готівкою при отримані товару у поштовому відділені (післяплата)

Більше інформації

 

- Весь товар оригінальний, від видавців і надійних постачальників.

- Клієнтам відправляється новий, надійно упакований товар.

- Гарантія цілісності товару.

- Пакуємо товар самостійно, вам не треба додатково сплачувати за пакування в поштовому відділенні.

- Відправлення в день замовлення. Вечірні замовлення відправляються на наступний день.

 

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору