«Та, гадаю, таке трапляється часто. Ті чудові моменти у старовинних казках і піснях, пане Фродо — пригоди, як я їх колись називав. Раніше я думав, що дивовижний народ із тих історій сам їх шукає, бо прагне цього, бо пригоди — то штука захоплива, а життя буває нудним і хочеться розважитися, так би мовити. Проте у справді важливих історіях або в тих, які запам’ятовуєш надовго, все відбувається інакше. Зазвичай героїв ніби просто заселяли туди, бо... так провадили їхні стежки, як ти висловився. І, гадаю, їм, як і нам, випадала не одна нагода повернути назад, однак вони не повертались. А якщо поверталися, то ми про це не знаємо, адже про таких героїв забувають. Нам же розповідають лише про тих, котрі неухильно йшли вперед — і, зваж, не всі вони дійшли до щасливого кінця, принаймні до такого, який мешканці легенд, а не ті, хто їх розповідає, могли б назвати щасливим. Ну, розумієш: прийти додому і застати все на своїй місцях, хай і трохи не таким, як раніше, — як старий пан Більбо. Історії з таким кінцем не завжди цікаво слухати, хоча, напевно, саме в них було би найліпше опинитися!»
- Сем Грунич
Володар Перснів. Пригоди в Середзем'ї
«Володар Перснів. Пригоди в Середзем’ї» — це кооперативна гра для 1‒5 гравців. Гравці вибирають відважних героїв і разом вирушають у небезпечну пригоду. Вони намагатимуться вижити в легендарному фентезійному світі «Володаря Перснів» Дж. Р. Р. Толкіна. Протягом цієї подорожі герої боротимуться з могутніми ворогами, шукатимуть утрачені скарби, опановуватимуть забуті знання і розвиватимуть навички, притаманні вибраній ролі. Але гравцям варто поквапитися. Темрява розповзається світом і стає могутнішою. Пора героям вирушити в подорож Середзем’ям і дати відсіч силам зла.
Епічна кампанія
Кожна партія у «Володаря Перснів. Пригоди в Середзем’ї» — це окрема подорож, що є частиною великої кампанії. Під час кожної подорожі герої намагатимуться виконати низку завдань і здолати сили зла Середзем’я. Незалежно від результату окремої пригоди, сюжет кампанії розгортатиметься далі, а герої розвиватимуться. Лише завершивши всі подорожі, гравці дійдуть до розв’язки кампанії: вони всі або здобудуть перемогу, або разом зазнають поразки.
Застосунок
Перед початком гри один із гравців повинен установити безплатний застосунок «Journeys in Middle-earth». Цей застосунок визначає сюжет і зміст кожної пригоди, починаючи з розміщення плиток і жетонів і закінчуючи діями ворогів. Також застосунок дозволить героям зберегти свій прогрес, щоб повернутися до гри пізніше. Ви можете завантажити застосунок «Journeys in Middle-earth» з «Amazon Appstore», «Apple iOS App Store», «Google Play» або «Steam».
Перебіг гри
«Пригоди в Середзем’ї» складається з серії раундів. Кожен раунд складається з трьох фаз, які розігрують у такому порядку:
1. Фаза дій. Герої переміщуються ігровою мапою, взаємодіють з оточенням й атакують ворогів.
2. Фаза мороку. Вороги переміщуються й атакують героїв, тимчасом як інші сили зла набираються сил.
3. Фаза відновлення. Герої готуються до наступного раунду. Завершивши фазу відновлення, гравці починають новий раунд із фази дій. Гра триває, доки гравці не завершать подорож.
1. Фаза дій
Під час цієї фази герой може виконати 2 дії. Можна виконати двічі ту саму дію. Виконуючи дії, герої подорожують, досліджують світ і б’ються з ворогами. Герої самі визначають порядок ходів і можуть змінювати його в кожному раунді. У цій фазі героям доступні такі дії:
- переміщення
Переміщуючись, герой рухається мапою, що складається з плиток. Кожна плитка мапи розділена на одну або кілька зон — частин плитки, обмежених сірими лініями. Дві зони зі спільною межею вважають сусідніми. Виконуючи дію переміщення, гравець може до 2 разів перемістити свою фігурку в сусідню зону. Герой може перервати переміщення, щоб виконати другу дію свого ходу. Наприклад, герой може переміститися на одну зону, виконати другу дію, а потім переміститися ще на одну зону.
Дослідження
Кожна плитка мапи для мандрів містить квадратну комірку. Тут гравці розміщують жетон дослідження, якщо отримають таку вказівку від застосунку. Плитку мапи з жетоном дослідження вважають недослідженою. Коли герой переміщується в будьяку зону недослідженої плитки, він повинен відразу дослідити плитку мапи. Щоб дослідити плитку мапи, герой вибирає відповідний жетон дослідження у застосунку й натискає кнопку «Підтвердити». Додаток укаже герою скинути цей жетон дослідження й отримати 1 жетон натхнення. Для цього гравець просто перевертає жетон дослідження і кладе його на свій планшет. Дослідження плитки мапи — не окрема дія, а результат переміщення героя на плитку з жетоном дослідження.
- атака
Герой може атакувати групу ворогів, щоб спробувати вилучити їх з мапи. Група ворогів складається з однієї або кількох фігурок одного типу, які разом переміщуються й атакують. Кожна група ворогів має свій портрет у застосунку. Щоб виконати дію атаки, герой вибирає карту спорядження з символом уміння у верхньому лівому куті. Також герой вибирає ціллю атаки одну групу ворогів, яка перебуває у межах досяжності атаки. Група ворогів у одній зоні з героєм завжди перебуває в межах досяжності атаки. Якщо герой атакує картою з символом дальньої атаки у правому верхньому куті, усі групи ворогів у сусідніх зонах перебувають у межах досяжності атаки. Вибравши спорядження і групу ворогів, герой проходить перевірку атаки.
- взаємодія
Герої можуть взаємодіяти з жетонами персонажів, обшуку та загроз, розміщеними на мапі. Завдяки взаємодії герої рухають сюжет, знаходять спорядження, отримують очки досвіду й нейтралізують загрози. Перебуваючи в зоні з таким жетоном, герой може виконати дію взаємодії, вибравши відповідний жетон у застосунку й натиснувши кнопку з символом дії . Герой виконує вказівки застосунку, а потім продовжує свій хід
Після того як кожен герой закінчить свій хід, натисніть кнопку з пісковим годинником у правому нижньому куті екрана, щоб перейти до фази темряви.
2. Фаза мороку
Під час цієї фази сили зла намагаються завадити вашій подорожі, завдавши героям удару у відповідь. Фаза мороку складається з трьох етапів: активація ворогів, темрява та загроза. Завершивши фазу мороку, герої переходять до фази відновлення.
Етап активації ворогів
Кожна група ворогів отримує можливість переміститися та атакувати. Ціль атаки кожної групи ворогів визначає застосунок: Спершу група ворогів переміщується на вказану кількість зон у напрямку цілі найкоротшим шляхом. Вона завершує переміщення, якщо ціль перебуває в межах досяжності атаки. Ціль в одній зоні з групою ворогів завжди перебуває в межах досяжності атаки. Якщо на портреті ворога в застосунку вказано символ дальньої атаки, то ціль у сусідній зоні теж перебуває в межах досяжності. Якщо група ворогів не може переміститися так, щоб указана ціль була в межах досяжності атаки, але може переміститися так, щоб у межах досяжності перебував інший герой, цей герой стає новою ціллю. Якщо таких героїв кілька, гравці самі вибирають, хто з них стане новою ціллю. Якщо ворог може переміститися так, щоб ціль була в межах досяжності атаки, гравці натискають кнопку «Атака». Застосунок укаже кількість поранень і страхів, яких зазнає герой. Якщо група ворогів не може переміститися так, щоб ціль була в межах досяжності атаки, вона повністю ігнорує вказівки застосунку. Гравці натискають кнопку «Немає цілі», і застосунок дає ворогові іншу вказівку (зазвичай переміститися у напрямку найближчого героя)
Етап темряви
Зло, що таїться у темряві, вселяє страх у серця та свідомості героїв. Утім, темрява присутня не в кожній пригоді, тому гравці розігрують цей етап лише за вказівкою застосунку. Герой опиняється у темряві, якщо:
- він перебуває в зоні з символом темряви
- він перебуває в зоні з жетоном темряви
- застосунок указує, що герой перебуває в темряві. Кожен герой у темряві зазнає вказаної застосунком кількості страхів
Етап загрози
Що довше герої мандрують Середзем’ям, то небезпечнішими стають їхні пригоди. Під час цього етапу зростає рівень загрози, унаслідок чого можуть статися певні події. У верхній частині екрана застосунку міститься шкала загрози. Вона поступово заповнюється, коли зростає небезпека. Коли рівень загрози досягає порогового значення, застосунок активує подію загрози. Герої розігрують подію, дотримуючись указівок застосунку. Порогове значення указує, на якому рівні загрози буде розіграна наступна подія. Якщо шкала загрози заповниться цілком, партія відразу завершується поразкою гравців. Протягом кожного етапу загрози її рівень зростає так:
+2 за кожного героя у грі
+1 за кожен жетон загрози на мапі
+1 за кожну недосліджену плитку мапи.
Також рівень загрози може зростати під час інших фаз гри внаслідок деяких ефектів. Застосунок завжди рахує і підвищує рівень загрози автоматично. У будь-який момент гри гравці можуть натиснути на порогове значення у застосунку та прочитати короткий опис події.
3. Фаза відновлення
Після фази мороку застосунок указує приготуватися до наступного раунду. Спершу кожен герой оновлює свою колоду навичок, затасовуючи в колоду карти зі скиду. Потім застосунок вказує героям розіграти ефект «Розвідка 2»: кожен герой відкриває 2 карти з верху своєї колоди навичок. Герой може підготувати одну з них, розмістивши карту нижче свого планшета. Якщо карта підготовлена, герой зможе застосовувати її ефекти. Герой може мати щонайбільше 4 підготовлені карти навичок одночасно. Важливо відділити їх від інших карт у його ігровій зоні. Якщо герой має більше ніж 4 підготовлені карти, він повинен відразу скинути зайві. Герой може підготувати одну з відкритих під час розвідки карт або не підготовлювати карт узагалі. Решту карт він кладе на верх або під низ своєї колоди в будь-якому порядку. Розміщуючи непотрібні карти (наприклад, карти слабкостей) унизу колоди, а корисні карти (наприклад, карти з символом успіху у верхньому лівому куті) зверху, можна спланувати бажаний порядок відкриття карт. Після розвідки герої натискають кнопку «Продовжити» й переходять до фази дій нового раунду.
Завершення подорожі
Подорож завершується перемогою або поразкою всіх героїв. Завершивши подорож перемогою, герої здобувають нагороду. У будь-якому разі, навіть зазнавши поразки, герої разом переходять до наступної подорожі кампанії. Завершивши свою першу подорож, прочитайте розділ довідника «Правила кампанії», де описано, як герої можуть удосконалювати спорядження і отримувати нові навички між подорожами.
Завдання
Кожна подорож ставить перед героями низку завдань. Поточне завдання вказане під шкалою загрози. Коли герої виконають поточне завдання, застосунок відразу дасть героям нове завдання. Якщо герої виконають останнє завдання до того, як шкала загрози заповниться цілком, вони завершують подорож перемогою. Якщо один з героїв переможений, решта героїв продовжують гру, але програють, якщо не виконають останнього завдання до початку наступної фази мороку
Ми не знаємо чи будуть відключення електроенергії, чи ні. Та все-таки краще підготуватись. Тому павербанки заряджені, інвертори та зарядні станції на готові, USB - лампи є. А у нашому магазині ще й знижки на настільні ігри є. Залишилось придбати декілька цікавих, класних настолок і "До відключень готові".
До кінця акції
0
дні
00
години
00
хв
00
сек
Характеристики
Аксесуари
Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.
Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.
Книжка правил
Довідник правил
22 плитки мапи для подорожей
2 плитки мапи для битв
31 пластикова фігурка (6 фігурок героїв, 25 фігурок ворогів)
83 карти спорядження
15 карт переваг
28 карт страхів
28 карт поранень
10 карт місцевості
173 карти навичок
6 планшетів героїв
3 жетони місцевості з ямою/імлою
4 жетони місцевості з бочками/столом
4 жетони місцевості з вогняною ямою/статуєю
10 жетонів місцевості зі струмком/стіною
9 жетонів місцевості з чагарником/валуном
12 ворожих стягів із пластиковими підставками
20 маркерів обшуку/загрози
30 жетонів натхнення/дослідження
21 жетон використання
8 жетонів персонажів (4 варіанти)
5 жетонів темряви
Новою поштою
При замовленні від 2000 грн, доставлення до відділення Нової пошти безкоштовне (всі інші витрати оплачує покупець, в тому числі комісію за переказ коштів у розмірі 2% + 20 грн. при замовлені доставки з післяплатою).
Укрпоштою
При замовленні від 1500 грн, доставлення до відділення Укрпошти безкоштовне.
Замовила гру чоловіку на День Народження. Відправили в той же день. Перші сценарії грали у звичайному режимі складності і майже постійно програвали, нічого не встигали зробити. Через це спочатку гру трохи не зрозуміли. Потім чоловік запропонував спробувати зіграти в режимі "Пригода" і нас затянуло. В цьому режимі гра відчувається по іншому, вистачає часу і дослідити територію і вступити в бій з ворогами. При цьому гра залишається достатнь складною, щоб було цікаво грати. В деяких ситуаціях навіть прийшлось мухлювати, щоб не програти)
Із задоволенням пройшли всю кампанію і чекаємо на доповнення та переклад сценаріїв.