Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння
0
Мій кошик

Настільна гра Петля (The Loop)

Артикул GKCH052TL
В наявності

Вітаю на груповому читанні правил і процедур для нових агентів часу. Мене звуть Маріо фон Час, також відомий як Містер Час. Я буду вашим П.І. (призначеним інструктором). Докладнішу інформацію про Агентство та доктора Хибу можете пошукати в книжці з експлуатації. Але розкажу коротко. Лиходій доктор Хиба воліє захопити всесвіт. Для цього він збудував ж-ж-жахливу Машину часу. Тепер він накручує петлі, подорожуючи між епохами й лишаючи після себе армію клонів. Але найгірше те, що нестабільність і вади його проєкту «Всемогутність 2000» відкривають розриви в просторочасі… Ці тріщини незабаром знищать всесвіт… Наш Суперкомп’ютер з магнітною автоматичною касетою (С.М.А.К.) відібрав з бази даних кілька найкрутіших агентів часу, це numero uno quantico… Ви потрапили в цей елітарний список, бо дійсно найкращі… Або просто були під боком... Я ні на що не натякаю, ви не подумайте! Хай там як, УСЕ ЗАЛЕЖИТЬ ЛИШЕ ВІД ВАС

Петля

У кооперативній грі Петл - гравці будуть діяти разом, щоб перемогти доктора Хибу. В Агентстві один за всіх і всі за одного, тож ви або переможете разом, або доктор Хиба просто знищить всесвіт… Тоді уже буде однаково, хто напартачив більше. Щоходу доктор Хиба подорожує в часі, створюючи нових клонів і розриви в просторочасі. Велика кількість розривів може перетворити епоху на вихор... Надто багато вихорів — і всесвіту кінець, усі зазнають поразки… А як інакше? Тож виважено застосовуйте силу артефактів і зупиніть Машину доктора Хиби, доки не стало запізно!

Перебіг гри

Ваш хід складається з 5 фаз, які розігрують у такому порядку.

I. Фаза доктора Хиби

Доктор Хиба робить те, що йому вдається найкраще — створює всілякі проблеми. Його фаза складається з двох кроків.

А. Створіть клонів, додайте 1 карту артефакту

На початку ходу ви створюєте нових клонів і додаєте нову карту артефакту. Точна кількість клонів і карт для кожного циклу вказана на полі штаб-квартири, над коміркою колоди доктора Хиби.

- Створіть клонів

Коли на полі повинен з’явитися клон, візьміть жетон клона з мішечка й покладіть в епоху, указану на стороні появи. Обов’язково покладіть цей жетон стороною знищення догори. Якщо в мішечку закінчилися клони, не викладайте нових клонів на поле.

Додайте 1 карту

Щоб додати карту на поле, відкрийте верхню карту артефакту з велетенської колоди. Знайдіть на карті символ епохи створення і покладіть її горілиць біля вказаної епохи. Відтепер гравці можуть здобути цю карту.

Б. Відкрийте 1 карту доктора Хиби

Відкрийте 1 карту з колоди доктора Хиби й викладіть під полем штаб-квартири, поряд з відкритими раніше. Ця карта вказує, в яку епоху переміщується доктор Хиба. Кабіна доктора Хиби (фіолетового кольору) розташована над середнім жолобом Машини. Зорієнтуйте Машину так, щоб середній жолоб виходив на вказану на карті доктора Хиби епоху. А ось тепер починається справжнє лихо! Закиньте кубики розривів в Машину. Візьміть із запасу 2 кубики плюс 1 додатковий за кожного клона в цій епосі… і киньте всі кубики у верхній отвір Машини.

Тепер розмістіть кубики розривів у відповідних комірках епох , в які вони викотилися. Поки в епохах залишаються вільні місця для кубиків розривів, ви в безпеці. Але найстрашніше це...

Вихор!

Якщо певна епоха має більше розривів, ніж комірок (тобто коли з’являється 4-й розрив), вона перетворюється на вихор. Візьміть одну з плиток вихору праворуч від поля штаб-квартири й покладіть на місце плитки диверсії. До речі, якщо в цій епосі ще була плитка диверсії (місією догори чи донизу), можете з нею слізно попрощатися: поверніть її в коробку. Усі кубики з місії повертають у запас.

Усі кубики розривів з цієї епохи повертають у запас, зокрема ті, що спричинили вихор. Ви не програли (поки що), а епоха триває далі. Можете знову класти сюди нові кубики розривів. Якщо в цій епосі були доступні карти, знищте їх. Тепер сюди не можна викладати нові артефакти: коли вам треба додати карту в цю епоху, вона негайно знищується.

Знищте 1 карту

Якщо вам треба знищити карту артефакту, покладіть її горілиць на верх колоди знищених карт у правому верхньому куті поля штаб-квартири. Якщо якась властивість знищує відразу кілька карт, покладіть їх на верх колоди в довільному порядку.

II. Фаза дій

Машина створила розриви в різних епохах, вихори закрутилися. Пора вже вам діяти. У цій фазі все залежить від розташування фігурки вашого агента на ігровому полі.

Варіанти дій

Є 3 типи дій, які ви можете виконувати в будь-якому порядку й будь-яку кількість разів (поки не вирішите зупинитися). Єдине обмеження: перш ніж починати наступну дію, повністю завершіть попередню.

Переміститися

Можете витратити 1 енергію зі своєї епохи, щоб переміститися в сусідню. Поверніть 1 кубик енергії з вашої епохи у запас і пересуньте фігурку агента в одну з сусідніх епох. Якщо у вашій епосі немає енергії, ви не зможете переміститися.

- Зіграти карту з руки

Можете зіграти будь-яку підготовлену карту з руки. Кожна карта має свої унікальні правила розіграшу. Уважно прочитайте текст на карті, щоб правильно застосувати властивості карти. Наприкінці цієї книжки правил ви знайдете докладне пояснення всіх фраз і термінів, що стосуються властивостей карт, а нижче на цій сторінці — типи властивостей, які застосовують протягом гри. Кожна карта містить символи властивостей, щоб гравець відразу приблизно розумів, як можна зіграти карту

- Енергія

Ця властивість дозволяє додати енергію в одну або кілька епох. Для цього візьміть потрібну кількість кубиків енергії із запасу.

- Розрив

Ця властивість дозволяє вилучити один або кілька розривів. Поверніть указану кількість кубиків розривів у запас.

- Клон

Ця властивість дозволяє перемістити одного або кількох клонів. Клони доктора Хиби — міцні горішки, утім, мають свою ахіллесову п’яту: подивіться на символ епохи в їхньому моноклі. Якщо зможете перемістити клона в цю епоху, він загине внаслідок часового парадоксу. Після цього покладіть жетон клона в мішечок.

- Переміщення

Ця властивість дозволяє переміщувати фігурку вашого агента та/або інших агентів.

- Карта

Ця властивість дозволяє взаємодіяти з картами артефактів (узяти, скинути, знищити, додати нову карту на поле тощо).

- Створити ПЕТЛЮ

Може, доктор Хиба й підступний лиходій, але й Агентство не ликом шите! Ми розробили секретну технологію, яка дасть нам шанс на перемогу: петлю часу під кодовою назвою «ПЕТЛЯ». Ця технологія дозволяє взяти енергію з вашої епохи… і зіграти активовані карти ще раз! Щоб створити ПЕТЛЮ, витратьте 1 енергію зі своєї епохи. Це дозволяє вам підготувати карти на руці, що належать до одного виміру. Виберіть один із трьох базових вимірів

III. Фаза додавання 1 карти у свою колоду

Якщо хочете, можете забрати собі одну з доступних карт артефактів у вашій епосі. Покладіть узяту карту долілиць на верх своєї колоди.

IV. Фаза архівації 1 плитки диверсії

У цій фазі ви можете заархівувати плитку диверсії з вашої епохи, якщо завдали їй достатньо пошкоджень, розмістивши потрібні кубики в комірках. Вилучіть плитку й покладіть її ліворуч від поля штаб-квартири. Ця купка трофеїв нагадуватиме вам про кожен звитяжний удар, завданий підступному доктору Хибі. Усі кубики з заархівованої плитки повертають у запас. Не забудьте відразу відкрити нову плитку диверсії, перевернувши її стороною з місією догори. Архівування плитки ніяк не впливає на карти цієї епохи. Карти може знищити лише вихор.

V. Фаза кінця ходу

Переверніть плитку агента стороною повного заряду догори. Скиньте всі карти з руки. Будь-який гравець, в якого на руці залишилося менше ніж 3 карти, бере карти зі своєї колоди, щоб на руці було 3 карти. А тепер перевірте, чи залишилися ще карти в колоді доктора Хиби на полі штаб-квартири. Після завершення цієї фази хід виконує наступний гравець.

Кінець гри

Перемога

Уся команда здобуває перемогу, якщо їй вдається заархівувати 4 плитки диверсій. Однак деякі ігрові режими мають інші умови перемоги.

Поразка

Уся команда програє, якщо трапиться одна з 3 ситуацій:

- Ви змушені покласти другу плитку вихору в ту саму епоху.

- Ви змушені викласти на ігрове поле четверту плитку вихору.

- Ви завершуєте 3-й цикл, не заархівуваши 4 місії… Можу тільки поспівчувати. Вам не вдалося вчасно зупинити доктора Хибу.

 

Протектори Games7Days (63.5 x 88 мм) Standard Card Game (100 шт) GSD-016388 фото
Подарунок
65 грн
безкоштовно
1 692 грн
1 990 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
-5% при реєстрації (не діє на товар зі знижками). Увійти для відображення накопичувальної знижки

Знижки літа на настільні ігри! Акція діє до 31.08.2025.

До кінця акції
0
дні
00
години
00
хв
00
сек
Важливо!

Всі товари вказані у характеристиках товару, замовляються окремо і не входять у вартість товару на цій сторінці чи будь якій іншій сторінці. Посилання на інші товари  вказані для зручності та швидкого пошуку їх на сайті.  

Рекомендована кількість пачок протекторів вказана з урахуванням того, щоб одягнути у протектори всі карточки гри вказаного розміру. Зазвичай рекомендована кількість протекторів  більша ніж кількість карток у грі і у вас може залишитсь надлишок протекторів.

Рекомендовані дані про розміри протекторів і кількість носять ознайомчий характер і в окремих випадках, можуть бути не точними.

Інформація що до компонентів гри - це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки або на самій коробці з грою.

Характеристики
Аксесуари (купуються окремо)

Асесуари замовляються окремо. Рекомендовані дані про розміри протекторів і кількість носять ознайомчий характер і в окремих випадках, можуть бути не точними.

Протектори 63.5x88 - 1 пачка

Видавець Geekach
Мова Українська
Текст у грі Багато
Час партії 40 - 60 хвилин
Кількість гравців 1 - 4
Вік 12+
Основний розділ

Кооперативні

Компоненти гри

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

1 поле просторочасу
1 поле штаб-квартири
1 Машина доктора Хиби
5 дерев'яних фігурок агентів
100 карт (79 карт артефактів, 7 карт Хиби, 14 карт ультрамашини)
65 пластикових кубиків (30 червоних, 30 зелених, 5 синіх)
10 плиток диверсії
3 плитки вихору
8 великих плиток (5 агентів, 1 пам'ятка гравця, 2 плитки з режимами гри)
38 жетонів (28 клонів, 7 суперклонів, 3 центрифуги)
1 мішечок
1 книжка з експлуатації
1 правила соло-режиму
1 книжка правил

      Новою поштою

      При замовленні від 2000 грн, доставлення до відділення Нової пошти безкоштовне. Усі інші витрати оплачує покупець, в тому числі  комісію за переказ коштів у розмірі 2% + 20 грн. при замовлені доставки з післяплатою.

          Укрпоштою

          При замовленні від 2000 грн, доставлення до відділення Укрпошти безкоштовне. Усі інші витрати оплачує покупець, в тому числі  комісію за переказ коштів у розмірі 2% + 10 грн. при замовлені доставки з післяплатою.

Більше інформації

Онлайн-оплата. 

     Переказ на карту Монобанку. 

Переказ на карту ПриватБанку.

    Оплата частинами від ПриватБанку.

   Оплата готівкою при отримані товару у поштовому відділені (післяплата)

Більше інформації

 

- Весь товар оригінальний, від видавців і надійних постачальників.

- Клієнтам відправляється новий, надійно упакований товар.

- Гарантія цілісності товару.

- Пакуємо товар самостійно, вам не треба додатково сплачувати за пакування в поштовому відділенні.

- Відправлення в день замовлення. Вечірні замовлення відправляються на наступний день.

 

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору