Кількість
|
Вартість
|
||
|
«Це просто щоб нас налякати», – сміються ваші друзі, поглядаючи на зловісне попередження, намальоване прямо на забитих дошками дверях покинутого будинку. «Навіть не знаю...» – ви замовкаєте під скрегіт виламаних дверей і закликів наздоганяти. Всередині ви знаходите старовинну дошку для спіритичних сеансів із вигадливими літерами та цифрами.
«Давайте спробуємо!» – вигукує хтось. Усі разом ви торкаєтесь планшетки. Раптом вхідні двері з гуркотом зачиняються, а планшетка, літера за літерою, показує:
На вас накладено прокляття. Знайдіть ще дванадцять. Тринадцяте прокляття завершить ритуал, і я відчиню двері. Ви бачите довгий темний коридор із дверима по обидва боки і уявляєте, які страхіття приховано за ними. «Нам краще розділитися», – пошепки пропонує хтось із друзів. Ви вмикаєте ліхтарик і бурмочете: «Хто б сумнівався, що це була погана ідея...».
Не Ходи Сюди
Це швидка настільна гра для 2-5 гравців, які у ролі дітей вирушають у захоплюючу подорож у таємничий будинок, де сповнено привидів та магічних артефактів. Мета гравців - вибратися з будинку і отримати якнайменше проклять.
Перебіг гри
1. Вибір кімнати: Гравці вибирають кімнату, в яку вони хочуть увійти, виставляючи свої міпли.
2. Розміщення міплів: Гравці розміщують свої міпли в обраній кімнаті, враховуючи механіку гри та стратегічні вибори.
3. Ефекти кімнати: Коли три комірки будуть заповнені, спрацьовують ефекти кімнати. Останній гравець, що зайшов, кидає кубики згідно з кількістю артефактів у кімнаті.
4. Привиди та прокляття: Результати кидка кубиків можуть призвести до з'явлення привидів, які приносять прокляття гравцям. Міпли з ліхтариками дозволяють ігнорувати деякі негативні ефекти.
5. Артефакти: Гравець, який кидає кубики, обирає артефакти відповідно до результатів. Деякі артефакти можуть зникнути, якщо виконати певні умови.
6. Загальний результат: Гравці збираються проклять, які зазначені на артефактах. Той, хто набрав менше всього проклять, виграє гру.
Особливості гри
- Стратегічні вибори місць у кімнатах.
- Ризик та нагороди при розміщенні міплів.
- Управління привидами та магічними артефактами.
Висновок
Настільна гра Не Ходи Сюди - це захоплююча та непередбачувана гра, яка поєднує в собі стратегію, ризик та веселий настрій. Гравці можуть насолоджуватися процесом гри та приймати важливі рішення, щоб вибратися з проклятого будинку з якнайменше проклять.