Кубітос
Це кубічний світ, заселений невеличкими кубічними створіннями. Щороку все населення Кубітосу долучається до перегонів за Кубічний кубок. Щоб стати чемпіоном Кубітосу, знадобиться хитра, далекоглядна стратегія і дрібка удачі. У кожного учасника є бігун (персонаж на трасі) та команда підтримки (усі кубики, які він кидатиме).
На початку перегонів ваша команда підтримки має доволі обмежені можливості. Однак завдяки вашим виваженим рішенням і простій удачі вона поступово перетвориться на команду асів. Ваші помічники вдаватимуться до всіляких вивертів для якнайшвидшого просування власного бігуна.
Гравці виступають у ролі бігунів, що беруть участь у щорічних перегонах за Кубічний кубок. Щораунду ви кидатимете кубики й використовуватимете їхні результати, щоб просуватися трасою, купувати нові кубики й застосовувати вміння. Але будьте обачні! Щоб не схибити вирішальної миті, не покладайтеся надмірно на удачу. Мета гри Гравець, який першим дістанеться фінішу, перемагає і стає новим чемпіоном Кубітосу.
Перебіг гри
Партія в «Кубітос» триває кілька раундів. Щораунду всі гравці спершу виконують фазу кидків, а потім – фазу бігу. Щойно всі гравці завершать фазу бігу, кубик першого гравця передають наступному гравцеві за годинниковою стрілкою, після чого починається новий раунд. Учасники продовжують грати раунд за раундом, доки не виконають умови завершення гри.
Фаза кидків
Гравці виконують цю фазу одночасно. У фазі кидків ви повинні виконати такі кроки в наведеному порядку:
1. Отримання кубиків
2. Кидання кубиків
3. Переміщення успіхів у активну зону
Фаза бігу
Фаза бігу розпочинається після того, як усі гравці завершать фазу кидків і перевернуть свої жетони фаз боком «Фаза бігу» догори. Усі кроки цієї фази гравці виконують одночасно. Під час фази бігу ви повинні виконати такі кроки в наведеному порядку:
4. Застосування вмінь, визначення сумарної кількост грошей і переміщень
5. Переміщення
6. Купівля
7. Скидання
Кінець гри
Коли фігурка будь-якого бігуна добирається до фінішної клітинки, гра закінчується. Дограйте поточний раунд і визначте переможця. Якщо фігурка гравця добралася до фінішної клітинки і ще має невитрачені , вона переміщується на стартову клітинку й продовжує переміщення звідти (це потрібно зробити, щоб визначити переможця, якщо кілька фігурок дістануться фінішної клітинки).