Кодові імена
Це безсумнівний хіт сімейних та паті-ігор, який продається мільйонними тиражами по всьому світу.
Гравці діляться на дві команди, приблизно рівні за кількістю гравців і майстерністю. Для гри потрібно щонайменше 4 гравці (також в правилах описана і гра для двох).Кожна команда вибирає свого зв’язківця. Обидва зв’язківці сідають по один бік столу. Решта гравців (шпигунів) сідає навпроти своїх зв’язківців. Всі гравці бачать кодові імена, що розміщені на столі. Але тільки зв'язківці знають особистості, що криються під цими кодовими іменами.
Зв’язківці по черзі дають підказки, що складаються з одного слова. Підказка може стосуватися декількох кодових імен, викладених на столі. Команда гравців намагається відгадати, які слова їхній зв’язківець мав на увазі. Щойно один гравець торкнувся карти з кодовим іменем, як зв’язківець розкриває особу агента. Якщо команда відгадала, то гравці продовжують відгадувати, поки не помиляться чи використають усі спроби.
Команда, що першою знайде всіх своїх агентів, перемагає.
Перебіг гри
Зв’язківці по черзі дають підказки. Після того як зв’язківець оголосив підказку, команда починає вгадувати. Її хід завершується тоді, коли вона не відгадує, чи вирішує зупинитися, або коли використовує всі спроби відгадати з одержаної підказки. Потім хід переходить до команди суперника.
Якщо ви зв’язківець, вам треба вигадати одне слово-підказку, що стосується декількох кодових імен, які ваша команда намагається відгадати.
Коли зв’язківець виголошує підказку, шпигуни намагаються з’ясувати, що вона значить. Вони можуть уголос обговорювати це між собою, проте зв’язківець мусить зберігати незворушний вигляд. Щоб позначити остаточну відгадку, один з гравців торкається вибраного кодового імені на столі.
• Якщо гравець торкається карти, що належить його команді, зв’язківець накриває її картою агента відповідного кольору. Шпигуни мають право на наступну відгадку (але не на ще одну підказку).
• Якщо гравець торкається мирного жителя, зв’язківець накриває його картою мирного жителя. Хід переходить до іншої команди.
• Якщо гравець торкається карти команди суперника, зв’язківець накриває її картою агента кольору суперника. Хід переходить до іншої команди. (І це допомагає команді суперника).
• Якщо гравець торкається вбивці, його накривають картою вбивці. Це означає кінець гри! Команда, що розкрила вбивцю, програє.
Кінець гри
- гра закінчується тоді, коли одна з команд відкрила всіх своїх агентів. Ця команда перемагає.
- можна теж виграти протягом ходу суперників, коли вони відкривають вашого агента.
- гра може закінчитися швидше, коли шпигун натрапить на вбивцю. Команда цього шпигуна програє.