Діамант
«Діамант» кличе вас у експедицію печерою Такора, багатою на поклади самоцвітів… а також на смертельно небезпечну халепу! Спускайтеся в темні глибини, крок за кроком вирішуючи: продовжувати далі чи обачно винести скарби до безпечного табору.
Обережним поступом увійдіть у комплекс печер Такора, досліджуючи їх у непевному світлі ваших смолоскипів. На кожному кроці відкривайте нові зали та збирайте на своєму шляху самоцвіти. А тоді вирішуйте, що далі: повернутися в табір, аби заховати скарби в безпеці, чи пірнути глибше в незвідані глибини печер… до незвіданих небезпек!
Втрапивши в халепу, ви накиваєте п’ятами. Усі скарби ви кинете напризволяще, повернувшись у табір з порожніми руками… та дрижаками в колінах! Ви мусите спуститися углиб печер Такора й зібрати якомога більше самоцвітів — але при цьому розважливо повернутися, щоб уникнути халепи або зібрати залишені самоцвіти на шляху назад. Виграє той чи та, у кого в кінці виявиться найбільше самоцвітів!
Перебіг гри
Гра триває 5 раундів — по одному на кожен вхід у печери. Кожен раунд уособлює одну експедицію і триває, поки всі гравці й гравчині не вирішують повернутися до табору.
1. Просування в глиб печери
Відкрийте верхню картку експедиції з колоди та покладіть її на середину столу лицем догори.
- Картка скарбів
Візьміть самоцвіти з резерву відповідно до вказаної на картці кількості рубінів. Розділіть ці рубіни порівну між усіма, хто досі в печері. Неподільний залишок рубінів покладіть на щойно відкриту картку.
- Картка халепи
Якщо халепа трапляється вперше відтоді, як ви увійшли в цю печеру — нічого страшного не відбувається, і ви продовжуєте експедицію. Але якщо така сама халепа трапляється вдруге, усі негайно повертаються до табору з порожніми руками. Приберіть із гри одну з двох повторюваних халеп, а решту замішайте в колоду карток експедиції. На цьому експедиція завершується
2. Рішення гравців
Усі, хто досі в печері, мусять прийняти рішення, перш ніж буде відкрито нову картку експедиції: йти далі вглиб печери чи повернутися назад, аби в безпеці покласти самоцвіти в скриню. Щоб це зробити, візьміть обидві свої картки вибору: «Углиб» і «Назад». Оберіть одну з них і покладіть перед собою долілиць. Коли всі готові, вони одночасно відкривають свої картки.
- «Углиб»
Гравець чи гравчиня продовжує експедицію, щоб зібрати більше скарбів.
- «Назад»
Гравець чи гравчиня повертається в табір і виконує такі дії:
• Ставить свою фігурку шукача у табір на ігровому полі, щоб усі бачили.
• Дорогою назад із печери збирає всі рубіни, залишені на картках скарбів. Якщо з печери виходять декілька гравців одночасно, вони порівну розділяють усі залишки. Якщо після цього поділу лишаються нерозділені рубіни, покладіть їх на будь-яку картку скарбів.
• Кладе всі зібрані в цій експедиції рубіни в свою скриню. Зібране в скрині лишається з ним/нею до кінця гри.
Коли всі прийняли рішення, відкривайте нову картку експедиції та продовжуйте свій шлях углиб печери.
Кінець раунду
Експедиція завершується, коли всі повертаються у табір або коли халепа трапляється двічі за одну експидицію. Починайте наступний раунд
Кінець гри
Гра завершується, коли ви кладете останню барикаду на п’ятий вхід у печери. Порахуйте свої самоцвіти у скринях і запишіть переможні очки. Перемагає той чи та, у кого найбільше очок. У випадку рівності розділіть перемогу